Missió, Visió, Valors

Missió

Considerem la nostra missió com la raó per la qual ha estat creada la nostra organització.

A Opositar és Fàcil som un centre de formació que ofereix serveis educatius consistents en preparació d’oposicions i servei de coaching per opositors perquè els alumnes:

  • Aprovin els processos selectius als quals es presenten.
  • Ampliïn els seus coneixements.
  • Es diverteixin aprenent.
  • Coneguin i apliquin tècniques d’estudi.
  • Desenvolupin habilitats i competències que contribueixin a potenciar els valors humans.

 

El nostre eslògan és: “Preparem campions

Visió

La nostra visió mostra on volem estar a mig termini. El nostre somni. El nostre objectiu. Com volem que ens vegi la societat.

Opositar és Fàcil volem ser un referent d’excel·lència i qualitat entre els centres de formació d’oposicions de la nostra demarcació:

  • Sent dinàmica i activa per anticipar-se a les necessitats presents i futures del mercat i la sortida de convocatòries.
  • Potenciant les capacitats de cada alumne.
  • Promovent la motivació per l’aprenentatge i l’estudi.
  • Participant en projectes socials-humanitaris.
preparemcampions

Valors

A Opositar és Fàcil, hem desenvolupat els valors de l’empresa mitjançant el nostre propi Diccionari de Competències, que dividim en 3 dimensions: la personal, la social i la organitzativa.

  • Dimensió personal

Compromís – Integritat – Confiança – Respecte: complir les promeses, ser veraç, ser respectuós amb els altres, autogestionar les pròpies emocions…

Ètica: actuar amb honestedat, sense basar-se amb la conveniència, sinó en el correcte.

Pensament crític: utilitzar els nostres coneixements, habilitats, actituds i valors per a plantejar solucions i prendre decisions, basades en l’evidència i la raó.

  • Dimensió social

Relacions interpersonals – Diàleg – Escolta activa: comprendre els altres, construir relacions eficaces, gestionar i resoldre conflictes de forma eficient, comprendre les necessitats de tots els nostres grups socials.

Treball en equip: promoure la interrelació positiva entre tots, alinear esforços de l’equip, reconèixer els assoliments notables, contribuir als resultats de l’equip.

Responsabilitat social: inspiració voluntària d’acceptar, reconèixer i ampliar els compromisos que tenim amb la nostra societat.

  • Dimensió organitzativa

Millora contínua – Avenç: flexibilitat davant les evidències (reactiu), voler aprendre (proactiu), innovar (proposar noves formes de millorar la feina), gestionar la implantació de la millora.

Aconseguir resultats – Excel·lència: planificar l’activitat alineada amb l’estratègia, comunicar eficaçment l’activitat, assolir el que s’ha proposat, preocupació per la sostenibilitat.

Orientació al client: treballar per satisfer les necessitats dels clients.

Aquest web utilitza galetes pròpies i de tercers per optimitzar i adaptar-se a la vostra navegació i les vostres preferències, entre altres tasques. Si continueu navegant, entendrem que accepteu la nostra política de privacitat.