Missió, Visió, Valors

Missió

Considerem la nostra missió com la raó per la qual ha estat creada la nostra organització.

Opositar és Fàcil som un centre de formació que ofereix serveis educatius consistents en preparació d’oposicions i servei de coaching per opositors perquè els alumnes:

  • Aprovin els processos selectius als quals es presenten.
  • Ampliïn els seus coneixements.
  • Es diverteixin aprenent.
  • Coneguin i apliquin tècniques d’estudi.
  • Desenvolupin habilitats i competències que contribueixin a potenciar els valors humans.

 

El nostre eslògan és: “Preparem campions

Visió

La nostra visió mostra on volem estar a mig termini. El nostre somni. El nostre objectiu. Com volem que ens vegi la societat.

Opositar és Fàcil volem ser un referent d’excel·lència i qualitat entre els centres de formació d’oposicions de la nostra demarcació:

  • Sent dinàmica i activa per anticipar-se a les necessitats presents i futures del mercat i la sortida de convocatòries.
  • Potenciant les capacitats de cada alumne.
  • Promovent la motivació per l’aprenentatge i l’estudi.
  • Participant en projectes socials-humanitaris.
preparemcampions

Valors

A Opositar és Fàcil, hem desenvolupat els valors de l’empresa mitjançant el nostre propi Diccionari de Competències, que dividim en 3 dimensions: la personal, la social i la organitzativa.

  • Dimensió personal

Compromís – Integritat – Confiança – Respecte: complir les promeses, ser veraç, ser respectuós amb els altres, autogestionar les pròpies emocions…

Ètica: actuar amb honestedat, sense basar-se amb la conveniència, sinó en el correcte.

Pensament crític: utilitzar els nostres coneixements, habilitats, actituds i valors per a plantejar solucions i prendre decisions, basades en l’evidència i la raó.

  • Dimensió social

Relacions interpersonals – Diàleg – Escolta activa: comprendre els altres, construir relacions eficaces, gestionar i resoldre conflictes de forma eficient, comprendre les necessitats de tots els nostres grups socials.

Treball en equip: promoure la interrelació positiva entre tots, alinear esforços de l’equip, reconèixer els assoliments notables, contribuir als resultats de l’equip.

Responsabilitat social: inspiració voluntària d’acceptar, reconèixer i ampliar els compromisos que tenim amb la nostra societat.

  • Dimensió organitzativa

Millora contínua – Avenç: flexibilitat davant les evidències (reactiu), voler aprendre (proactiu), innovar (proposar noves formes de millorar la feina), gestionar la implantació de la millora.

Aconseguir resultats – Excel·lència: planificar l’activitat alineada amb l’estratègia, comunicar eficaçment l’activitat, assolir el que s’ha proposat, preocupació per la sostenibilitat.

Orientació al client: treballar per satisfer les necessitats dels clients.

Aquest web utilitza galetes pròpies i de tercers per optimitzar i adaptar-se a la vostra navegació i les vostres preferències, entre altres tasques. Si continueu navegant, entendrem que accepteu la nostra política de privacitat.