Missió, visió i valors

Missió

 

Foto: Escala d'Estudiar és fàcil.
Foto: Escala d’Estudiar és fàcil.

Considerem la nostra missió com la raó per la qual ha estat creada la nostra organització.

 

Estudiar és Fàcil som un centre de formació que ofereix serveis educatius consistents en classes de repàs a tots els nivells, cursos d’idiomes des dels 3 anys d’edat, preparació de proves d’accés i d’oposicions, servei de coaching i cursos personalitzats per empreses, perquè els alumnes:

– Assoleixin els seus objectius acadèmics i/o professionals.

– Ampliïn els seus coneixements en qualsevol àmbit.

– Es diverteixin aprenent.

– Coneguin i apliquin tècniques d’estudi.

– Desenvolupin habilitats i competències que contribueixin a potenciar els valors humans.

 

El nostre slògan és: “T’ensenyem a aprendre

t'ensenyem a aprendre_docs

Visió

 

Visio_01La nostra visió mostra on volem estar a mig termini. El nostre somni. El nostre objectiu. Com volem que ens vegi la societat.

Estudiar és Fàcil volem ser un referent d’excel·lència i qualitat entre els centres de formació de la nostra demarcació:

– Sent dinàmica i activa per anticipar-se a les necessitats presents i futures del mercat.

– Potenciant les capacitats de cada alumne.

– Promovent la motivació per l’aprenentatge i l’estudi.

– Participant en projectes socials-humanitaris.


Valors

 

A Estudiar és fàcil, hem desenvolupat els valors de l’empresa mitjançant el nostre propi Diccionari de Competències, que dividim en 3 dimensions: la personal, la social i la organitzativa.

 

Dimensió personal
Integritat – Confiança – Respecte: complir les promeses, ser veraç, ser respectuós amb els altres, autogestionar les pròpies emocions…

Ètica: actuar amb honestedat, sense basar-se amb la conveniència, sinó en el correcte.

Pensament crític: utilitzar els nostres coneixements, habilitats, actituds i valors per a plantejar solucions i prendre decisions, basades en l’evidència i la raó.

 

Dimensió social
Relacions interpersonals – Diàleg – Escolta activa: comprendre els altres, construir relacions eficaces, gestionar i resoldre conflictes de forma eficient, comprendre les necessitats de tots els nostres grups socials.

Treball en equip: promoure la interrelació positiva entre tots, alinear esforços de l’equip, reconèixer els assoliments notables, contribuir als resultats de l’equip.

Responsabilitat social: inspiració voluntària d’acceptar, reconèixer i ampliar els compromisos que tenim amb la nostra societat.

 

Dimensió organitzativa

10M10V5_rgbMillora contínua – Avenç: flexibilitat davant les evidències (reactiu), voler aprendre (proactiu), innovar (proposar noves formes de millorar la feina), gestionar la implantació de la millora.

Aconseguir resultats  – Excel·lència: planificar l’activitat alineada amb l’estratègia, comunicar eficaçment l’activitat, assolir el que s’ha proposat, preocupació per la sostenibilitat.

Orientació al client: treballar per satisfer les necessitats dels clients.

 

Aquest Curs 2016-17, hem creat el projecte “10 mesos, 10 valors”, en la qual treballem un valor cada mes. Cada mes farem conferències, xerrades i activitats relacionades amb cada valor.

 

Visita el nostre bloc: “Presentació del Projecte 10 mesos, 10 valors

 

Responsabilitat Social Corporativa

Som una empresa responsable amb el nostre entorn.

Som una empresa que treballar per millorar cada dia.

Som una empresa que es preocupa pels seus stakeholders.

SI VOLS SABER MÉS SOBRE EL NOSTRE COMPROMÍS… CLICA AQUÍ!


Política de Qualitat

Hem dissenyat un Sistema de Gestió de qualitat que ens permeti oferir als:

  • Nostres clients à classes de repàs, cursos d’idiomes i cursos d’oposicions que donin satisfacció a les seves necessitats. La majoria dels nostres clients pertanyen al camp de Tarragona.
  • Nostres propietaris à una inversió útil que permeti millorar la qualitat de vida del territori.
  • Nostra societat à el respecte pels aspectes d’Ètica i de Responsabilitat Social, i fent les nostres operacions medioambientalment responsables en tot el cicle de vida
  • Nostres treballadors à la oportunitat de participar en l’acadèmia amb estabilitat, seguretat, formació i la garantia que, professionalment, estaran al dia.

I, per tot això, estem compromesos en:

  • La satisfacció dels requisits dels clients.
  • L’acompliment de tots els requisits legals i reglamentaris aplicables.
  • La millora continua de la eficàcia del nostre Sistema de Gestió.

    Abast Sistema de Gestió

    Formació en matèria de classes de repàs, cursos d’idiomes i preparació d’oposicions.

     

    • Les classes de repàs estan destinades a alumnes de primària fins a universitat.
    • Els cursos d’idiomes estan destinats a persones qualsevol edat.
    • Els cursos d’oposicions estan destinats, principalment, a futurs bombers, policies, auxiliars administratius, docents…

     

    Així doncs, l’abast del Sistema de Gestió contempla els serveis que ofereix la branca de formació del Grup CBS Quality, SLU sota els  noms comercials Acadèmia Estudiar és Fàcil i Acadèmia Opositar és Fàcil.

 

Data d’aprovació de la Política de Qualitat: 28 d’Abril del 2018

Contacta amb nosaltres

Adreça

Carrer Major, 16, 1r 2a / 2n 2a              43003 Tarragona

Com arribar? On aparcar?

 

Dades de contacte

Telèfon: 686 541 203
Email: info@estudiaresfacil.cat

Xarxes socials

Nom (obligatori)

Email (obligatori)

Teléfon (obligatori)

Assumpte

Destinatari

Missatge